Op aanvraag een topicje...
Zoals iedereen wel een beetje weet heb ik twee stickerplotters staan. Jaartje of twee terug af en toe op verzoek hier stickers gemaakt voor een aantal mensen, maar dat moest allemaal overal tussendoor. Sinds een jaartje is er nu een vast systeem opgebouwd per sms wat prima blijkt te werken. Geen heen en weer mailen of pm'n meer wat voor teveel tijd en verwarring zorgde, niet telkens hoeven wachten op betalingen (die soms helemaal niet kwamen etc).
Momenteel komen er soms zelfs tientallen bestellingen per dag binnen en worden vaak dezelfde dag ook verwerkt en verzonden. Bijna een 24u service tot 48u service
Het systeem werkt eigenlijk easy. SMS :
sticker DSF 1/2/3 (whatever de ontwerpen) + gewenste kleur + volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
Prijs is 1,5 Euro voor de sticker (inclusief verzenkosten/envelop etc).
Daarvan gaat nog eens bijna de helft naar de server, dus mensen die denken dat ik er lekker veel aan verdien... helaas

DE UPDATE MET DE STICKERS !!!
[mod]foute plaatje verwijderd. Spring naar: http://www.stuntforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?p=150101#p150101[/mod]naja... wat jullie willen
Ik post hier niet veel, maar geniet stiekem toch wel af en toe van de stuntfoto's en filmpjes hier