Dutch Stunt Forum

Streetbike Freestyle
* Inloggen   * Registreren    * Zoeken

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Slowtrick heeft wat hulp nodig..
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010, 15:01 

Hmm 's avodns is het wel heeuull koud nu! Maar ja, ik heb wel 6 bouwlampen hier staan.. maar goed, daar is stroom voor nodig.. Heb wel lamp voor op de camera maar das meer voor interviews enzo. (dichtbij) Misschien moeten we gewoon lekker wachten tot het weer wat langer licht en warmer is. Licht is toch best lastig met filmen.. als iets dichtbij is is het prima, maar goed, aangezien jet met deze sport meestal niet echt statisch op één plaats blijft staan.. :D

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010, 15:26 
Alex!!!

Motoren: GSXR600K7 CBR954RR CBR900RR
Frans schreef:
Nou mn val van afgelopen winter bleek toch niet voor niets pijn te doen.. afgelopen zomer m'n schouder er uit getrokken met wakeboarden achter de boot, daarna nog een keertje gebeurd aan de kabel. Toen toch maar MRI scan, kraakbeen ring bleek afgescheurd en schouder gebroken (waarsch in de winter al scheur in gekomen). Dus das nu allemaal weer aan elkaar geschroeft/gebonden. Dus nu rustig aan doen en goed laten helen.. dan kan ik in de zomer hopelijk weer los. 8)

naar verhaal! zelf ook zulk soort ellende, in pols en schouder.. morgen operatie :daarwordtpapawelblijvan: ik doe ook achter de boot en kabel waken!!

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010, 19:29 

Oei.. jij vraagt af en toe dus ook iets te veel van je lichaam.. succes morgen man! Wat wordt er vast gezet? leuk dat je ook wakeboard! jij deed ook veel aan skateboarden vroeger toch? Ook al eens gewakeskate? Ik hoop na de winter een winch klaar te hebben. Als je een Bike spot weet met een slootje ernaast.. leuke combi op zomerse dag! :D

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010, 19:33 
Alex!!!

Motoren: GSXR600K7 CBR954RR CBR900RR
haha, mijn broertje bouwt en verkoopt winches voor cheap! Big Vin hier op het forum.. hij heeft er weer een bijna klaar. heb er zelf ook 1 van zijn makelij, werkt perfect! wakeskaten wilde ik dit jaar gaan proberen icm de winch..
Wordt een bot in mn pols vastgezet, met een bottransplantatie uit mn heup..

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3