Dutch Stunt Forum

Streetbike Freestyle
* Inloggen   * Registreren    * Zoeken

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Gezocht: F2 blok en frame
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 15:40 
Alex!!!

Motoren: GSXR600K7 CBR954RR CBR900RR
Tommy. schreef:
Laurens schreef:
maar je kan toch je huidige slopen in eigen beheer en die van tjeerd op naam zetten.. makkelijkste oplossing me dunkt.

Heb ik over nagedacht, enige nadeel is dat ik dan mijn eigenbouw kenteken kwijt ben.

beul schreef:
je zou retarded zijn om je balhoofd los te slijpen en om te lassen. denk eens logisch na.. exacte how to ga ik niet op internet zetten. lijkt me nogal wiedes waarom niet. iets met slagletters iig..

Zou je mij daar niet bij kunnen helpen voor wellicht een kratje bier oid?

heb jij die ouwe van Howard ?? via ontelbare andere eigenaren natuurlijk..

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 15:45 

Motoren: Honda cbr 600 F2, pitbike 140cc
da Liks schreef:
Tommy. schreef:
Laurens schreef:
maar je kan toch je huidige slopen in eigen beheer en die van tjeerd op naam zetten.. makkelijkste oplossing me dunkt.

Heb ik over nagedacht, enige nadeel is dat ik dan mijn eigenbouw kenteken kwijt ben.

beul schreef:
je zou retarded zijn om je balhoofd los te slijpen en om te lassen. denk eens logisch na.. exacte how to ga ik niet op internet zetten. lijkt me nogal wiedes waarom niet. iets met slagletters iig..

Zou je mij daar niet bij kunnen helpen voor wellicht een kratje bier oid?

heb jij die ouwe van Howard ?? via ontelbare andere eigenaren natuurlijk..

Yess haha

zwaar misbruikte slet :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 16:20 
Alex!!!

daar is toch niks meer van over?

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 16:24 
Alex!!!

Motoren: -------------------------------------
da Liks schreef:
daar is toch niks meer van over?

gsd 2 jaar geleden is ie in 2en gebroken!! omdat de voorste kooi punten niet gemonteerd waren (dus ook blok/frame)
hele verband was uit de motor.
toen heb ik dat ding nog helemaal met een electrisch bak toestel gelast daar ter plekke
maar eigenlijk was ie toen dood.. nu krijgt ie dus weer nieuw leven ingeblazen!! hopelijk wordt er een beetje mee gestunt.. want het is 2!!!! :shock: jaar geleden onderhand dat ie brak..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 16:28 

Toch wel haha.

Dat ding was wat ik had gehoord in frankrijk 20x over de kop gegaan ofzo?

Maar in ieder geval Remco had hem verkocht aan ene Peter die hem weer heeft verkocht aan mij, waarna ik er mee naar de gsd ben geweest. Daar is het frame dus weer verder gescheurd en daar ter plekke weer aan elkaar gelast. (waarvoor nog steeds mijn grote dank)

Vanaf dat moment is er eigenlijk weinig meer mee gebeurd. Af en toe mee gereden maar had besloten om hem toch maar een keertje op te knappen. Het blok is ondertussen half overleden, weet niet of het nog te redden valt maar kan hem sowieso gebruiken voor reserveonderdelen e.d.
Nu er toch een ander blok in moet dacht ik nouja dan meteen ook maar een ander frame omdat deze dus behoorlijk krom is hier en daar en de cage zit er ook aan vast gelast wat soms niet het meest ideale is om aan dat ding te werken.
Ik zal binnenkort weer eens even wat posten in mijn topic van deze slet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 17:59 
Spambiatch!!

Motoren: Honda CBR900RR Fireblade '94/Honda CBR250RR '92/KTM 380SX '01/Suzuki DRZ400S '04/YCF Factory Pilot Daytona 150 '08/Sachs MadAss 125 '99/Kawasaki 636 '04
Wat is half overleden nu weer dan?

En verder niet, maar als je én een ander frame en een ander blok wilt steken kan je denk ik haast net zo goed een complete F2 bijkopen. Scheeld je een pens werk, heb je direct alles dubbel (setje extra wielen, voorvork, stepjes, clip ons erbij en alles, altijd handig) en zal elkaar financieel niet zo gek veel doen (zeker niet wanneer je ook nog een beetje spul van die tweede verkoopt).

Non-stop chainsaw estafette ftw!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 19:02 

Nou hij doet het in principe nog prima alleen er zitten wat haarscheurtjes in het blok. En de koppakking is lek of er zit nog ergens aan de binnenkant een scheurtje waardoor er nu een grijze dikke drap in het koelsysteem zit. Ik heb alleen geen zin om alles uit elkaar te halen en te kijken of het nog te redden valt.

Misschien zal het uiteindelijk niet zo gek veel schelen, als ik alle overbodige onderdelen zou hebben verkocht. Alleen heb ik op dit moment het geld er gewoon niet voor om een andere te kopen. Dan maar wat meer werk :daarwordtpapawelblijvan:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 19:26 
Spambiatch!!

Motoren: Honda CBR900RR Fireblade '94/Honda CBR250RR '92/KTM 380SX '01/Suzuki DRZ400S '04/YCF Factory Pilot Daytona 150 '08/Sachs MadAss 125 '99/Kawasaki 636 '04
Ok, onderstaande F2 kon ik voor 500€ ophalen in Zevenaar (zou hem evt. zelfs voor je op kunnen halen en tot Enschede kunnen brengen als je zelf de koop verder regelt).

http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... ery=cbr600

Ik roep het maar even, weet verder niet wat een F2 blok nog doet dezer dagen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 22:47 
Alex!!!

Motoren: -------------------------------------
dat je frame knapte had het frankrijk ongeluk geen schuld aan.. je reed zonder voorste kooi bouten. heel het verband was uit de motor. dat was heel logisch dat ie brak :jup: na frankrijk is ie opgeknapt.. ach wat verdedig ik me ook..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 09:00 
Posthoer!

Motoren: Ik maak dit liedje een, hiiiiiit!
laat die ouwe troep gewoon lekker voor wat het is, en koop een goedkoop ander wrak :jup:

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 11:08 

Testa-Rossa schreef:
Ok, onderstaande F2 kon ik voor 500€ ophalen in Zevenaar (zou hem evt. zelfs voor je op kunnen halen en tot Enschede kunnen brengen als je zelf de koop verder regelt).

Vind het echt super van je hoor! Maar ik ga toch voor het losse blok. Er zijn hier ook mensen die chagrijnig worden omdat ik hier zoveel troep heb liggen. Maar echt super relaxt!

Tenzij iemand met mij samen die motor wil kopen en alles wat ik niet nodig heb voor zichzelf wil gebruiken?

beul schreef:
dat je frame knapte had het frankrijk ongeluk geen schuld aan.. je reed zonder voorste kooi bouten. heel het verband was uit de motor. dat was heel logisch dat ie brak :jup: na frankrijk is ie opgeknapt.. ach wat verdedig ik me ook..

Je hoeft je toch ook niet te verdedigen. Ik val niemand aan en geef ook niemand de schuld. Ik had inderdaad moeten wachten en pas moeten gaan rijden als die bouten erin zaten. Dacht niet dat dat zoveel uit zou maken maargoed shit happens.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 15:06 
Spambiatch!!

Tommy. schreef:
Tenzij iemand met mij samen die motor wil kopen en alles wat ik niet nodig heb voor zichzelf wil gebruiken?

Glenn! Of tijdelijk ruimte huren bij Glenn tegen F2 onderdelen :clown:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 16:01 
Alex!!!

Nu moet je ophouden, Arjan kan er niks aan doen.. als dit zo doorgaat krijg je een ban! dat agressieve aanvalgedrag :x

Tommy. schreef:
Testa-Rossa schreef:

Vind het echt super van je hoor! Maar ik ga toch voor het losse blok. Er zijn hier ook mensen die chagrijnig worden omdat ik hier zoveel troep heb liggen. Maar echt super relaxt!

beul schreef:

Je hoeft je toch ook niet te verdedigen. Ik val niemand aan en geef ook niemand de schuld. Ik had inderdaad moeten wachten en pas moeten gaan rijden als die bouten erin zaten. Dacht niet dat dat zoveel uit zou maken maargoed shit happens.

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 16:12 

da Liks schreef:
Nu moet je ophouden, Arjan kan er niks aan doen.. als dit zo doorgaat krijg je een ban! dat agressieve aanvalgedrag :x

Ok ik zal het nooit meer doen (K)

Laatst bijgewerkt door Tommy. op 24 mei 2013, 19:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 mei 2013, 16:19 
Posthoer!

Motoren: GSXR1000 turbo
Haha, leks heeft groot gelijk. wat is dit voor gedrag joh!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende