Dutch Stunt Forum

Streetbike Freestyle
* Inloggen   * Registreren    * Zoeken

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: WheelieTime - Never Alone
BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 09:23 
Posthoer!

Motoren: Ik maak dit liedje een, hiiiiiit!
Iedereen die nog nooit lekker powpow wheelies heeft gemaakt door het verkeer heen steekt zijn hand maar op, denk dat dat er maar weinig zijn.

Ik vond dit ook een prima filmpje hoor, en skills zijn gewoon een stuk aan het verbeteren zo te zien :jup:

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 10:21 

Patient-Zero schreef:
WheelieTime schreef:
Patient-Zero schreef:
:zwaai:

Btw weer dumpert gehaald ja ?
De yut ugh brommer pothelmclub is goed bezig…

Kentekens gewoon niet blurren dan komt alles goed.

Waarom zet je niet gewoon neer dat je harley rijdt inplaats van die gekke hint van je :shock:

Waar komt die WheelieTime love toch vandaan? Toch bedankt dat je ons weer gevonden hebt op dumpert, eigenlijk zouden we je een stickertje op moeten sturen. Maar helaas je ben het het likken van de postzegel niet waard.

xxx

Zie uitleg John Cleese, verder heb ik weinig toe te voegen gezien je 't niet kunt begrijpen.
Kun jij dus niets aan doen, ik vergeef het je.

Maar doe slim en hou die infantiele lippen gewoon op elkaar.. (K)

Ik wist dat je niet origineel was maar dat je nou zolang moest doen over een reactie en dan ook nog op zijn motormeuks met een video erbij en een moeilijk woordje :lol:

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 10:27 

beul schreef:
Dat je een minder begaafde van hier een t-shirt en een sticker geeft en hem jullie rijder noemt maakt je nog geen stuntgroep..
met je prof gedoe..
en serieus nog denken dat ze kunnen rijden.. lees dit:

Ziek, en veel lef :-)
Extra remmetje op het stuur?

Nee geen 2e achterrem op het stuur.
Puur op balans en skills.

PROEST JONGENS.. helaasch zullen we tzt wel weer allemaal RIP foto's etc voorbij zien komen.. hate to say i told ya so..

Kan me echt niet herinneren dat we jou een tshirt en een paar stickers hebben gegeven, misschien dat je op de downie dag er een paar hebt gekregen van ons maar kan het me niet voorstellen.

Maar wat maakt jou tot een pro dan, je hebt de looks niet je hebt een puinbike en niemand kijkt naar je videos. O sorry dat waren misschien de redenen waarom je hier huilie huilie doet.

Ik laat iedereen buiten jou dan natuurlijk gewoon in zijn waarde doe lkkr wat je wilt waar je denkt goed in te zijn, bij jou is dat zinloos commentaar geven en bij ons lekker stukje op de weg knalluh.

xxx

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 11:56 
Alex!!!

Motoren: -------------------------------------
:lol: :lol: :lol: jaloers op aantal keer een video bekeken en wat maakt mij tot pro? dat heb ik nooit beweerd.. maar ik verdien wel fulltime mn geld ermee.. als je de defenitie pro dan gaat opzoeken dan schijnt het zo te zijn.. :lol:
ik ben de laatste die iemand afzeikt om zn skills. Ik vind het prachtig als anderen goed rijden, kun je alleen maar van leren.

Maar jullie zoeken zoveel negatieve media aandacht, dat je vanzelf een keer gepakt word. (nu is dat nog te overzien)
Dat filmpje met die seatstanders met ktm zonder handrem was gewoon wel erg gevaarlijk omdat die gast juist de skills nog niet heeft.
Zelf ben ik ervaringsdeskundige (ongewilt) met crashes en daardoor is het niet de vraag of het fout gaat, alleen wanneer.
En ik gun niemand dat ie zichzelf dood rijd.

Dumpert stijl reageren laat ik aan jou over want daar ben je erg goed in, ik snap gewoon niet wat je hier te zoeken hebt.. beetje peuter gedrag.. negatieve aandacht is ook aandacht..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 12:23 
Posthoer!

Motoren: F4i Stunthok + Husq.510smr + gasgas280
WheelieTime schreef:
Ik wist dat je niet origineel was maar dat je nou zolang moest doen over een reactie en dan ook nog op zijn motormeuks met een video erbij en een moeilijk woordje :lol:

Het feit dat je '' moeilijk woordje '' gebruikt in je zin, maakt mijn eerdere opmerking enkel meer gepast.

En je wist dat ik niet origineel was ?
Kennen wij elkaar ? gaan wij elkaar ooit kennen ?
Laat staan gaan wij elkaar ooit zien ?

Nee.. dus je weet helemaal niets ( wederom zie hierboven )

Boomneuker pur sang

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 14:11 
Posthoer!

Motoren: 636 05 / crz pitbike allezz
Ik vind het wel een mooi verhaal dit!.
Arjan een van de stunt rijders die erg lang in deze wereld zit en ook goed gaat!.

En dan zijn Harley afzeiken????
Ik heb gvd nog nooit zo'n vette en nette stunt Harley gezien!.

En als er een kan rijden is het Arjan wel!..

En dat hele wheely time komt net om de hoek zetten en weet precies hoe en wat???

Nu ben ik vast de lul en kan ik waarschijnlijk ook niet rijden en ziet mijn bike er waarschijnlijk ook niet uit! I don't care! :jup:

Half Nederland weet ondertussen wel beter punt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2014, 18:03 
Spambiatch!!

Motoren: 636
Hey Rikkels (als je zo heet).

Ik snap niet dat je hier blijft doorspammen met je filmpjes. Niet lullig bedoeld maar wat jullie doen is niet te vergelijken met het freestyle stuntrijden.
Sterker nog ik ben van mening dat het ons imago als stuntrijders beschadigt.

Dat Bob het mooi vind dat snap ik....
Mag ik ook vragen waarom je hier blijft hangen gezien je grotendeels alleen maar negativiteit op dit forum uitlokt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 20:10 

beul schreef:
:lol: :lol: :lol: jaloers op aantal keer een video bekeken en wat maakt mij tot pro? dat heb ik nooit beweerd.. maar ik verdien wel fulltime mn geld ermee.. als je de defenitie pro dan gaat opzoeken dan schijnt het zo te zijn.. :lol:
ik ben de laatste die iemand afzeikt om zn skills. Ik vind het prachtig als anderen goed rijden, kun je alleen maar van leren.

Maar jullie zoeken zoveel negatieve media aandacht, dat je vanzelf een keer gepakt word. (nu is dat nog te overzien)
Dat filmpje met die seatstanders met ktm zonder handrem was gewoon wel erg gevaarlijk omdat die gast juist de skills nog niet heeft.
Zelf ben ik ervaringsdeskundige (ongewilt) met crashes en daardoor is het niet de vraag of het fout gaat, alleen wanneer.
En ik gun niemand dat ie zichzelf dood rijd.

Dumpert stijl reageren laat ik aan jou over want daar ben je erg goed in, ik snap gewoon niet wat je hier te zoeken hebt.. beetje peuter gedrag.. negatieve aandacht is ook aandacht..

Aller eerst mijn excuses voor de late reactie,

Ik heb nog nooit iemand van ons horen roepen dat hij een pro is, het enigste Pro wat jij bij ons vind staat achter Go

Wij zoeken negatieve aandacht, of jij geeft dat bedoel je?
Lees even alle reacties terug onder deze of andere willekeurige videos van ons, ben ik dan de gene die begint met iemand beledigen of aanvalt.

Prima dat je het leuk of niet leuk vindt, commentaar ook zeer welkom. Maar wat jij en andere doen valt daar niet onder helaas.

Dus omdat hij geen rem nodig heeft hij geen skills?

En wat ik hier te zoeken hebt zegt wie, de beheerder van deze pagina of de stuntking ja de pro. Stunten is stunten toch, veiliger in je achtertuin maar het kan en gebeurd ook op de weg zoals je ziet. En omdat jij en nog geen handje vol vindt dat het hier niet thuis hoort betekent niet dat je het hele gebruikersbestand hier vertegenwoordigt lijkt mij?

xxx

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 20:23 

Patient-Zero schreef:
WheelieTime schreef:

Het feit dat je '' moeilijk woordje '' gebruikt in je zin, maakt mijn eerdere opmerking enkel meer gepast.

Next

Mijn vocabulaire is prima op pijl hoor, alleen heb ik die woorden op school gelaten en hoef ik die niet in de strijd te gooien om te denken dat ik dan de man ben.

Wat een vraagtekens allemaal, die maken gok ik een groot deel van jou leven uit als ik het zo een beetje op kan maken. Niet of wel gay, ben ik dan het mannetje of toch het vrouwtje, transgender of transeskueel. Ik reken je er niet op af, vind je er niet minder om ik vind het prima, kan me er niks bij voorstellen maar lijkt me toch best rot om zo elke dag op te moeten staan en zo 24/7 door het leven te moeten.

Sorry, ik heb ff wat vrije tijd dus neem ik graag de moeite alle fanmail zo goed en juist als ik kan te beantwoorden.

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 20:24 

brinky schreef:
Ik vind het wel een mooi verhaal dit!.
Arjan een van de stunt rijders die erg lang in deze wereld zit en ook goed gaat!.

En dan zijn Harley afzeiken????
Ik heb gvd nog nooit zo'n vette en nette stunt Harley gezien!.

En als er een kan rijden is het Arjan wel!..

En dat hele wheely time komt net om de hoek zetten en weet precies hoe en wat???

Nu ben ik vast de lul en kan ik waarschijnlijk ook niet rijden en ziet mijn bike er waarschijnlijk ook niet uit! I don't care! :jup:

Half Nederland weet ondertussen wel beter punt

Hier valt weinig over te zeggen, behalve dat ik wil weten hoe kort je was toen je dit schreef en waarvan.

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 20:32 

Wooter schreef:

Ik snap niet dat je hier blijft doorspammen met je filmpjes. Niet lullig bedoeld maar wat jullie doen is niet te vergelijken met het freestyle stuntrijden.

Mag ik ook vragen waarom je hier blijft hangen gezien je grotendeels alleen maar negativiteit op dit forum uitlokt?

En de laatste

Nogmaals als ik naar boven kijk zie ik op stuntforum staan en een motor die stunt. Ik zie en lees nergens dat dat op een af gesloten weg moet gebeuren als je hier videos plaatst.
Freestyle, yup doen wij ook. Vrij en met stijl :wink:

Ons imago :lol: :lol: jij zit ook vaak op motormeuk? Als jij en die paar andere hierboven de stuntrijders van NL vertegenwoordigt dan is het best triest gesteld, en misschien nog triester van mensen dat ze ons vergelijken met jou en die paar andere ;p

Ik hou van hangen en wheelies doen, en niet te vergeten discussies voeren.

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 21:15 

Motoren: cbr
:lol:

Altijd leuk als ik toch nog es kom piepen op dit foum ! :daarwordtpapawelblijvan: :jup:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2014, 21:16 

Big Vin schreef:
Iedereen die nog nooit lekker powpow wheelies heeft gemaakt door het verkeer heen steekt zijn hand maar op, denk dat dat er maar weinig zijn.

Ik vond dit ook een prima filmpje hoor, en skills zijn gewoon een stuk aan het verbeteren zo te zien :jup:

Dank u

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: 30 mei 2014, 01:15 
Posthoer!

Motoren: F4i Stunthok + Husq.510smr + gasgas280
WheelieTime schreef:
Ik heb nog nooit iemand van ons horen roepen dat hij een pro is, het enigste Pro wat jij bij ons vind staat achter Go

Je zet 't fucking in de intro van je filmpjes... de geripte Jackass intro's Warning shit.. eppo

WheelieTime schreef:
Patient-Zero schreef:
WheelieTime schreef:

Next

Mijn vocabulaire is prima op pijl hoor, alleen heb ik die woorden op school gelaten en hoef ik die niet in de strijd te gooien om te denken dat ik dan de man ben.

Wat een vraagtekens allemaal, die maken gok ik een groot deel van jou leven uit als ik het zo een beetje op kan maken. Niet of wel gay, ben ik dan het mannetje of toch het vrouwtje, transgender of transeskueel. Ik reken je er niet op af, vind je er niet minder om ik vind het prima, kan me er niks bij voorstellen maar lijkt me toch best rot om zo elke dag op te moeten staan en zo 24/7 door het leven te moeten.

Sorry, ik heb ff wat vrije tijd dus neem ik graag de moeite alle fanmail zo goed en juist als ik kan te beantwoorden.

Minder blowen zal je helpen.. dat je, je vocabulaire en verdere voortgang van je leven op school hebt gelaten is reeds duidelijk.
Dat heb je ruimschoots bewezen ! en daar mag je trots op zijn.. Zie wederom de video van John Cleese, welke je tot op heden kennelijk nog altijd niet op kan nemen in die kleine debiele pinda van je.

Om even op die Quote terug te komen :
Waar de neuk slaat die reactie btw op, dagdroom je ofzo ... ? ik weet niet wat voor rare impressie jij van jezelf hebt.. maar omdat zo uit mijn txt te halen is wel heel fucked up, en schets juist een beeld van jou, niet van mij !

Het feit dat je wat hoodies met een nietszeggend logo zwaar overpriced kunt verkopen door debiel veel youtube video's te maken wil nog niet zeggen dat jij of iemand in dat pothelm clubje van je enige skills hebben.. Hetgeen wat iedereen je TELKENS probeert duidelijk te maken... iets met veiligheid enzo... niet dat we allemaal Koos Spee zijn.. maar de meeste hier kunnen een ongeluk van ver aan zien komen... Niet dat ik de beste ben op dit forum, bij lange na niet.. en dat weet ik dus respect voor hen die beter zijn.
Maar ga toch niet mensen afzeiken die WEL kunnen rijden.. hetgeen waar dit forum om draait.. STUNT rijden.. en niet kijk ik kan een stoeprand op wheelien ? kneus.

Wat wouter zegt.. die kutfilmpjes van je beschadigen enigszins het imago van stuntrijden in het algemeen..
Doelende op het feit dat wanneer je op je spot aan het rijden bent, en er een 1streper net van school langs komt.... via dumpert die debiele shit van jou heeft gezien, ons gaat lastig vallen..

Enfin, wat ik echt niet snap is wat je hier doet.. je valt Arjan met zijn puinbike aan.. wat Martijn al schreef.. 1 van de verste harley's in de stuntscene..
Zoveel mensen stunten er btw niet met een harley.. Immers HET IS GEEN FUCKING SUPERMOTARD WELKE EASY AS FUCK TO WHEELIE IS......
Dan ga je nog lopen zeiken op Brink ? zojuist heb je 2 van Nederlands beste stuntrijders verbaal ongegrond aangevallen..

Enfin.. ik kan maar niet genoeg mijn reactie met 't filmpje van Cleese aanduiden..
Je bent een debiel, enkel weet je het niet.
Kun je niets aan doen.

Boomneuker pur sang

Laatst bijgewerkt door Patient-Zero op 30 mei 2014, 01:28, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 mei 2014, 01:27 
Spambiatch!!

Motoren: 636
Je geeft ook op geen enkele wijze serieus antwoord op mijn vragen. Vervolgens brul je wat totaal ongegronde beledigingen... Apart figuur ben jij.

WheelieTime schreef:
Wooter schreef:

En de laatste

Nogmaals als ik naar boven kijk zie ik op stuntforum staan en een motor die stunt. Ik zie en lees nergens dat dat op een af gesloten weg moet gebeuren als je hier videos plaatst.
Freestyle, yup doen wij ook. Vrij en met stijl :wink:

Ons imago :lol: :lol: jij zit ook vaak op motormeuk? Als jij en die paar andere hierboven de stuntrijders van NL vertegenwoordigt dan is het best triest gesteld, en misschien nog triester van mensen dat ze ons vergelijken met jou en die paar andere ;p

Ik hou van hangen en wheelies doen, en niet te vergeten discussies voeren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende