Dutch Stunt Forum

Streetbike Freestyle
* Inloggen   * Registreren    * Zoeken

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Motor totall loss op 1e dag rijden erop
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 16:16 
Posthoer!

Motoren: Yamaha Slider
Bedankt voor de reacties.

Zoiezo ga ik de motor zaterdag naar een motorzaak laten brengen om de schade op te nemen. Als de schade niet al te veel is(koop gewoon via MP, MF of Ebay de kappen), los ik het zelf gewoon op, want ja als ik juridische stappen ga ondernemen gaat het weer zo lang duren. Maar ja, als de schade idd te veel is, dan ga ik dat denk ik wel doen, en zal dan eerst contact opnemen met de monteur. Denk dat ie zoiezo wel moeilijk gaat doen, hij liep namelijk de boel ook te belazeren toen ik de motor kwam ophalen.

-Volgens hem kwam carburateurs schoonmaken er pas later bij, waardoor de kosten hoger waren.
Niet waar, want het allereerste wat ik zei was dat dat gebeurd moest worden, dat was ook de reden dat ie het niet deed.

-De verlichting deed het bij hem ineens niet(voor en achter). Hij zei dat ie een contactje moest schoonmaken.
Ook gewoon bullshit, voordat ik dat ding wegbracht, had ik zelfs de verlichting gecontroleerd.

Het was dus eerst rond de 300 euro voor, carbs cleanen, 25kw en onderhoudsbeurt.
Uiteindelijk was het 490, 450 betaald na een beetje onderhandelen, maar ja ik wou rijden en bij een andere motorzaak was het toch net zoveel geweest ongeveer. Ook zou ie me bellen als het hoger zou worden dan die 300, heeft ie uiteraard niet gedaan.

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 16:21 
Posthoer!

Motoren: Yamaha Spy, Honda CB500
je bent dus gewoon getilt?

Trained By Sweex

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 23:40 
Posthoer!

Motoren: Yamaha Slider
Is dat een ander woord voor belazerd, dan jup eigenlijk wel, maar ja ik wou rijden dus ik dacht laat verder maar, hier kom ik in elk geval niet meer.

Bedrijf heet trouwens Ultimate Motors te Bergschenhoek, nooit naartoe gaan dus.

Ik ga btw zo'n Hong kong imitatie kappensetje bestellen, of via Marktplaats een complete donkerrode originele kappenset, kwam ik zonet tegen, ff bellen morgen want op die hong kong setjes moet ik 5 weken wachten ofzo.

Maar eerst kijken of er geen aluminiumdeeltjes het blok in zijn gekomen, dan nieuw dekseltje, olie en kijken of ie start.

Dan die hoek terugbuigen van me topkuipframe(ofzo), kappen erop, en dan moet ie als het goed is weer lopen.

En dan ff kijken of zo'n laser uitlaatje van MP nog te koop is misschien 8)

Denk dat ik pas over paar jaar eerlijk gezegd ga beginnen met motorstunten, want kan het op het moment eigenlijk niet veel kosten maken, heb ook een auto en die slider nog(ok slider kost niet zoveel) dus denk eerst maar een vaste baan, en dan pas een stuntbike kopen. Ook zit ik nog met me knie dus dan kan ik die tenminste ook niet verneuken :P

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 23:44 
Alex!!!

Motoren: KAWASAKI 636 '04
ja joh ga over paar jaar maar stunten.

http://www.northsidefreestyle.nl

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 10 jun 2010, 07:58 
Posthoer!

Motoren: Ik maak dit liedje een, hiiiiiit!
ik zou die gast van ultimate al bij afhalen uitgelachen hebben met die €490 van hem. Afspraak is bellen als het meer dan 300 kost, doe dat dan ook...

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2