Motoren: -------------------------------------
gewoon zoals remco al zei een crf type fym/sachs/masai pitbike kopen. zwakke punten zijn: -achterwiellagers moet je direct vervangen voor skf en vastzetten in het wiel met locktite (anders gaan ze meedraaien in je naaf, waardoor dat uitlubberd) -achterveer is bijzonder slecht van al die dingen -achterremblokjes vervangen voor sbs blokjes van een derbi gpr brommer (past 1 op 1) verder kun je geluk en pech hebben met het blok.. de versnellingsbakken van al die dingen zijn prima, alleen bij iets misbruik gaan ze stuk.. zoals hier
maar ook dan is er weinig loos.. bij ooracing hebben ze blokken met versterkte versnellingsbak voor 300 euro (incl verzenden) je kunt er ook 1 kopen met kapot blok en direct een nieuwe eronder. ben je gelijk klaar. een handrem zou ik me niet op verlekkeren, want het voegt imo weinig toe op een pitbike. ik kan wel seatstanders en hc's met hem, alleen met zo'n mini ding rij je toch 99% voetrem, en met laag stationair kun je zelfs met de motorrem vanalles.. voorvork is prima! mocht je hem toch willen vervangen heb ik nog een geile usd liggen, alleen dat is puur looks want standaard is prima! stoppied zelfs bijzonder goed en jumps gaan er ook behoorlijk alla arjan pastrana http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum