Dutch Stunt Forum

Streetbike Freestyle
* Inloggen   * Registreren    * Zoeken

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Hoe zit het eigenlijk met jullie val partijen in het begin
BerichtGeplaatst: 16 apr 2008, 17:08 
Posthoer!

Motoren: Kawasaki ZX-636R '03
arjan schreef:
MartinQ schreef:
Andus said:

Mijn ego was toen dermate gedeukt

Jij ken het wel heel goed he Andus :P
hoe is het nu met je gedeukte ego/636?

Leek net alsof een stel hooligans dat ding bewerkt hadden

dat waren damclub hooligans

:lol: :lol:

Tentford ftw!!!

Jij hier?! Met je hoofd?!

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 16 apr 2008, 19:54 
Alex!!!

Motoren: -------------------------------------
was dit hem toevallig?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008, 09:48 
Posthoer!

Motoren: Yamaha Slider
Filmpie doet het niet bij mij

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008, 20:12 
Spambiatch!!

Motoren: Honda CB 500 Yamaha Silder 50cc
same here

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 apr 2008, 15:18 

Motoren: 09 Kawasaki zx6r, 09 Ducati 1198
Ik heb in September nog lekker op mijn smikkel gegaan toen ik mijn balanspunt aan het verkennen was, beetje door niet op te letten... knie verbrijzeld, lekker paar maanden niksen.. en nog steeds pijn... ik heb van de eerste keer pech gehad dat ik lelijk gevallen ben..

maar opgeven daar denk ik niet aan.. ik ben jong en ik wil wat :daarwordtpapawelblijvan: :daarwordtpapawelblijvan:

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 apr 2008, 16:00 
Alex!!!

dat van jou is idd best wel een drama verhaal, net als dat van sandra... iets breken en 6 tot 12 weken uit de running oke tot daar aantoe, maar zolang is echt crap
heb zelf een half jaar nix met ellleboog kunnen doen omdat ik een stoppie flipte door een overstekend tapeind op de fiets, 3 operaties verder, maar daar was mee te leven 6mnd, en is nu weer helemaal goed, maar toen stunte ik nog niet, dus iedere week die je nu mist is er 1 teveel
beterschap iig!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 apr 2008, 17:49 
Posthoer!

Motoren: Yamaha Slider
Ik zit ook al teveel maanden stil :x En het is niet eens door stunte!!! Dat maakt me zo kwaad.
Kan nu alleen maar gamen, en dat begint ook saai te worden

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 12:07 
Alex!!!

Motoren: Er6 + pbr 140
Dr. Andus Endo schreef:
Toen ik nog op me fiets stunte brak me voorvork af tijdens een stoppie.

Op me eerste brommer, een RS kon ik ook moeilijk normaal en die drifte ik tegen een paaltje in de sneeuw. En ik reed de voorvork krom tegen een stoeprand. Mijn ego was toen dermate gedeukt dat ik wou wegrijden met die kromme voorvork, me stuur zat nog goed dus ja... maar toen stoof ik weg en reed ik gelijk de naast gelegen sloot in.....

Ohja, en ik heb(had eigenlijk, kheb uhhm echt net verkocht) een qaud gehad. Deed ik eens een wheelie mee, kwam ik neer brak de ophanging af en sjeesde ik echt vol tegen een appelboom. (tja was ook zo'n china ding :ikzegniks: )

Nou dat waren alle crashes ooit wel weer. :jup:

hahahaha :lol:

geweldig topic :D :daarwordtpapawelblijvan:

hmmm brommer crashes tellen dus ook heh.... :)

crash en ik kijken wie et dwarst kon slippen met de puch maxis op et grasveld van me ouders......nou....ik won :P met een snoekduik als grande finale :P sleutelbeen gebroken, duurde 3 weken :(

ss O proberen sloeg af en ik sprong heel lafjes op de grond.....nou hoe hoog sta je dan helemaal? 1m ofzo...enkel verzwikt :cry:

nieuwjaars meeting coasten in de 2, remde te hard, dus ik denk, ik doe er een toefje gas bij om weer verder et coasten....helaas, ipv een toefje een baal gas en daar ging ik... wonder boven wonder, ik had echt niks....volges mij 1 piepklein blauw plekje ofzo...echt geluk....bike, alles wat uitstak aan linker kant was afgebroken :P voetpedaal, clipon enzo.

frontaal op flexter gebotst met een puchmaxi en hij op men ar50 reed, we reden daar gelukkig niet hard maar toch....waren we aan et crossen en in een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik tegen de richting in te scheuren......ja ik snap het nogsteeds niet..... :neen:

crosmoter over de crossbaan, paar x lafjes neergelegd, toen herinnerde ik me advies van vlak ervoor, als je gas erop houd gaat et stukken beter....idd, het ging beter...ff.....toen slingerde die een beetje, ik gas een streepje dicht, ding hapt in et zand, de befaamde snoekduik volgde, alleen dit x met veel meer vaart :lol: ik rol paar x, voel de motor over men rug heen gaan, en daar lag ik in de foeteshouding :P wederom geen schade aan mij, wel de bike, subframe + stuur krom :roll:

owja! deze is echt geweldig!

toen ik 17 was had ik een peugeot buxy met 70ccDR, verder niks bijzonders, ja zwaardere rollen, ding trok van af stationair al bijna wheelie :) maar ik kon nog voor geen meter wheelien ofzo...beetje powpow wheelies en pow pow stoppies...verder echt niks, was wezen tanken, dacht ff pow pow weg te trekken, ding ging idd pow pow, maar toen ik et gas dicht draaide begon dat ding net echt te trekken en bleef me gas vast zitten :? dus ik dacht vermogen is weg, dat ding begint echt volle power te geven (alle 7pk tegelijk, whoopaa!)
keihard achterover!!! ding ging 10m 12oclock zonder mij, op zen kant midden op de weg, en daar volgas liggen loeien :shock: ,was me gaskabel uit dat collectortje gepleurd en kon niet meer terug.... :lol: terplekke gefikst, met hand op de rem en klaar om contact om te zetten naar huis gereden :P druppeltje secondelijm, nooit meer last van gehad

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 13:37 
Posthoer!

Motoren: Kawasaki ZX-636R '03
Nice topic cker. Alle crashes tellen gewoon, post ze allemaal is gewoon lachu(natuurlijk niet als je voor lange tijd fucked up was, das gewoon kut :neen: ) om te horen wat voor lepe shit je ooit hebt gedaan. :D

Tentford ftw!!!

Jij hier?! Met je hoofd?!

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 14:45 
Posthoer!

Motoren: CBR600F2
Toen ik met m'n scooter voor het eerst chainsaw deed heb ik zoveel rondjes gedaan dat ik duizelig werd en helemaal gedesorienteerd was, gevolg, scooter vloog uit m'n handen toen ik de chainsaw wilde stoppen hehe, staat op film trouwens (december 2005 compilatdie d8 ik) :lol:

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 17:28 

Motoren: Derbi Senda R
Geweldig topic, alles gelezen :P

Maar kan sinds een uurtje echt mee lullen! :kwijl: Net vol achterover gegaan op m'n Derbi!!!

Ben nu bezig achterrem echt goed onder controle te krijgen, zodat ik dus goed kan afremmen in z'n 1. Gaat
steeds beter... Alleen dacht ik toen het echt lekker begon te gaan, laat ik eens door gassen in z'n 2.

Eerste keer iets te snel over geschakeld en ging dus naar beneden, dus denk laat ik dan maar eens ff volgas door knallen in z'n 1 en daarna in z'n 2. Nou daar ging ik hoor woppaaa vol vermogen achter over :D Derbi geen schade, ik handen open en knie kapot :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 17:40 
Alex!!!

valt dus mee? ik dacht ook dat ik het vallen achter me gelaten had, ik deed zonet een coaster, die ging echter iets langer dan me ooit lukte (deze was zeker 50 meter) dus ik dacht stoer te zijn (niet dat er iemand was om stoer voor te doen) en deed volgas een revlimmeter, vervolgens veranderde na ong al 50 meter wel soepel te coasteren de coaster in een scrape, geen enkel probleem zouden jullie denken, maar wat deed deze lul? die remde te weinig en liet zn koppeling los terwijl ie max toerental liep! :lol: ik zie de motor nog wegvliegen met een bokkesprong, ik stuiterde over de weg. :lol: de schade valt mee, maar is wat raar mn bar is krom (zal hem zo ff maken) en mn achterwiel is helemaal krom :daarwordtpapanietblijvan:
ik snap echt niet hoe dat krom is geraakt. verder wat krasjes, en een teken dat ik nog veel moet oefenen.. maar morgen sta ik gewoon in amsterdam!! met een gefixte bike offcourse :daarwordtpapawelblijvan: ik moet en zal die fucking coasters goed doen!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 18:56 
Alex!!!

Motoren: GSXR600K7 CBR954RR CBR900RR
wacht nou met die revlimiter beul! eerst ff heel goed leren coasten..

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 19:34 
Alex!!!

Motoren: KAWASAKI 636 '04
OH nou uit de bromtijd enzo :

ik had eerder altijd puchjes.. toen had ik 1 snelle puch en kocht ik een zipje luchtgekoelt
ging ik met me broer (hij op de puch macho ryder met 70cc membraam, 19mm en de hele meuk en ik op me standaard zipje) rond scheuren over een parkeerplaats.. soort van race.
Ik duik dus goed plat de bocht in en bij insturen hoor ik me middenbok al op de grond komen terwijl ik nog eigenlijk iets platter moest om de bocht te halen en rechtdoor was geen optie..
dus ik nog platter met gevolg dat me achterwiel gelift werd en ik sierlijk onderuit schoof.

Toen was me zip dus officieel lelijk.

Later wheelie doen met zipje, maykel reed achter me op zn earoxje en ik ontdekt dat 1 handers (alleen gashand) ook wel lukte.. dus ik dat doen tot ik te hoog ging (denk gangetje van 30) en niet meer op tijd remmen en volledig achterover klappen de scooter nog meer afschrijven.

met me zundapp ging ik in de sneeuw altijd driften en daarbij ook regelmatig omgetieft.

Die zip van mij had nog een leuke eigenschap.. hij had hele slappe koppelingsveren dus je kon niet echt met gas jengelen want hij reed vrijwel direct weg..
nu had ik een scooterhomie die dan toch gas wilde geven, kabelhulsje blijft op bochtje hangen en daar gaat hij volgas rondjes draaiend stuur beet houdend de tuin van de buren om te ploegen, echt VLAK langs de auto :lol:
Toen ben ik er maar ff opgedoken om contact uit te draaien.

Ditzelfde had ik ook eens hier voor de deur, stond me pa en een maat te kijken en na een paar rondjes begon ik maar te schreeuwen " komt er nog iemand helpen of hoe zit dat "
toen kwam me maat helpen :+

http://www.northsidefreestyle.nl

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2008, 20:31 
Spambiatch!!

Motoren: F4i + geen Gixxer meer :'(
RaCeMaNiaC schreef:
,was me gaskabel uit dat collectortje gepleurd en kon niet meer terug.... :lol: terplekke gefikst, met hand op de rem en klaar om contact om te zetten naar huis gereden :P druppeltje secondelijm, nooit meer last van gehad

Owwh gast dat heb ik ook paar keer gehad, maar dan met een Runner met 16.4 pk :ikzegniks:

1e keer was echt bijna met 100+ op een auto, kon gelukkig net op tijd bij het contactslot komen om hem uit te zetten ... daarna toch maar een killswitch erop gezet en die heeft me echt wel een paar keer gered. Nooit aan gedacht, secondelijm :lol:

"What we're dealing with here is a complete lack of respect for the law."

R i d i n '  H i g h

Profiel WWW  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende